×

Пароль будет отправлен вам на e-mail.

×

Підлога в гаражі: особливості та етапи встановлення

Июль, 11 2015 0 0
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Загрузка...

 

Будівництво свого власного гаража є досить простим і одночасно непростим завданням. Вся справа в тому, що у такої будови є свої особливості, які необхідно враховувати ще при його проектуванні. Перш ніж зробити підлогу в гаражі, наприклад, слід подбати про оглядову яму.



І це далеко не все!

Спеціальна труба в воротах, що служить для відводу відпрацьованих газів назовні

Спеціальна труба в воротах, що служить для відводу відпрацьованих газів назовні

 

Деякі інші нюанси будівництва

Отже, якщо розглядати не тільки підлогу, а й всі інші елементи конструкції, то нюансів дуже багато. Наприклад, на етапі влаштування стін слід подбати про спеціальний отвір, через який вихлопні гази будуть виходити назовні. Якщо гараж закритий, то заведена машина буде виділяти відпрацьований газ, який вкрай небезпечний для здоров’я.

Дуже часто така проблема вирішується простим відкриттям воріт гаража. Однак такий спосіб актуальний в теплу пору року. Взимку ж краще всього надіти на вихлопну трубу металеву гофру і вивести її назовні через згаданий отвір.

Підлоги в гаражі теж мають деякі особливості. Зокрема і підлога оглядової ями. Вона в обов’язковому порядку повинна бути забетонована і ізольована від вологи.

Встановлення бетонних підлог з оглядовою ямою

Отже, інструкція з улаштування передбачає наявності деяких інструментів і матеріалів. Слід розглянути, що це за інструменти.

Необхідні інструменти

З інструментів знадобиться:

  • Лопати і ємності для замішування розчину;
  • Ніж;
  • Правило і рівень;
  • Кельма;
  • Терка.

Необхідні матеріали

Встановлення підлоги в гаражі передбачає наявність наступного матеріалу:

  • Цемент;
  • Пісок;
  • Дерев’яні рейки;
  • Гідроізоляційний матеріал;
  • Червона цегла.

Етапи будівництва

Весь процес виготовлення підлог може бути описаний кількома етапами:

  • Спочатку проводиться підготовка основи, яка включає в себе риття котловану;

Порада! У гаражі підлогу найкраще робити ще до зведення стін. Так як це допоможе уникнути деяких труднощів, пов’язаних з видаленням грунту.

Рішенням може стати і той варіант, який передбачає риття котловану ще на стадії встановлення фундаменту.

  • Риття оглядової ями і її облаштування;
  • Укладання шару гравію і шару піску;
  • Виробляється гідроізоляція підстави підлоги;
  • Далі робиться стяжка підлоги в гаражі;

На цьому можна вважати роботу завершеною.

Отже, починається все з підготовки. Як вже було сказано, якщо котлован виритий ще на стадії встановлення фундаменту, то про це можна забути. Якщо ж котловану немає, то його слід вирити.

Необхідність його наявності обумовлена ​​тим, що товщина підлоги в гаражі повинна бути досить великою, щоб витримувати навантаження від автомобіля.

Тому товщина підлоги повинна бути такою:

  • Піщана подушка повинна мати товщину не менше 15-20 см;
  • Це ж стосується і шару гравію;
  • Товщина бетонної стяжки підлоги повинна бути не менше 5 см, краще 7 і більше.

У підсумку виходить, що загальна товщина повинна бути приблизно 50 см. Така підлога буде здатна витримати всі навантаження від автомобіля і від стелажів.

Коли котлован повністю готовий можна приступати до риття ями. Її роблять, як правило, по центру гаража. Висота повинна бути зручною для вільного розміщення там в повний зріст середньостатистичної людини. Своїми руками можна зробити яму «під себе».

Виритий котлован під оглядову яму

Виритий котлован під оглядову яму

 

Це ж стосується і ширини ями. Нормальною вважається ширина в 70-80 см. Цей простір дозволить вільно переміщатися по ямі, повертатися і здійснювати які-небудь дії.

Після того, як яма викопана, її слід облаштувати. Спочатку на дно укладається шар піску, товщина якого повинна бути не менше 5 см.

Пісок рясно змочується водою. Далі на пісок кладеться шар руберойду або іншого гідроізолятора. Його заводять на стіни, на висоту не менше 15 см.

Гідроізоляційна плівка заведена до самого верху

Гідроізоляційна плівка заведена до самого верху

 

Після цього поверх укладається цементна стяжка. Оскільки навантаження на неї будуть малими, товщина стяжки може не перевищувати і 3 см.

Після цього зводять стіни ями з червоної цегли. Цеглини укладаються прямо на руберойд. Стіни повинні бути вищі шару грунту на висоту двох підстилаючих шарів разом з товщиною бетонної стяжки.

На фото видно, що цегляна кладка підноситься над шаром піску з лівого боку, і врівень з бетонною стяжкою правої сторони

На фото видно, що цегляна кладка підноситься над шаром піску з лівого боку, і врівень з бетонною стяжкою правої сторони

 

Отже, після цього починається безпосереднє встановлення підлог в гаражі. Спочатку насипається шар гравію або щебеню. Замість нього можна використовувати биту цеглу, скло, шифер, різний метал і так далі.

Укладений шар щебеню

Укладений шар щебеню

 

Поверх такої подушки влаштовується піщана подушка. Шар піску засипається і поливається водою.

http://shkolapola.ru/wp-content/uploads/ulozhennyy-sloy-peska.jpg

Укладений шар піску

 

Порада! Щоб пісок добре утрамбували, його слід рясно проливати водою постійно. Наприклад, кожні 3 см.

Після цього на пісок укладається шар гідроізоляційного матеріалу. Його, як і у випадку з ямою, слід заводити на стіни. Висота нахлеста повинна бути трохи більша, ніж висота бетонного шару.

Часто гідроізолятор заводиться на фундамент, покриваючи і його — це допустимий варіант.

Руберойд, покладений внахлест на стіни

Руберойд, покладений внахлест на стіни

 

На руберойд встановлюються рейки-маяки, які будуть показувати товщину бетонного шару. В якості маяків можна використовувати звичайні дерев’яні рейки або ж купити спеціальні алюмінієві. Ціна на них вище, але працювати з ними простіше.

Отже, шар бетону укладається в кожен окремий сектор, який відділений від сусіднього маяком. Треба сказати, що маяки повинні бути розташовані і біля самих стін.

Кожну окрему партію готового бетону укладають і відразу вирівнюють за допомогою правила. Оскільки маяки виставляються по рівню, то правило укладається на два сусідніх маяка і простягається уздовж укладеного шару, тим самим розрівнюючи його.

Вирівнювання бетонного шару між двома маяками правилом

Вирівнювання бетонного шару між двома маяками правилом

 

Таким чином заливається вся підлога. Треба сказати, що ремонт підлог в гаражі, зроблених з бетону, дуже простий. Треба всього лише зробити такий же розчин і закрити ним всі тріщини і вибоїни, які утворилися в результаті відшаровування.

Для гаража можна застосовувати наступну пропорцію для бетону:

  • 1 частина цементу марки М500 і вище;
  • 4 -5 частин піску. Краще використовувати пісок великої фракції — відмінно підійде річковий;
  • 2 частини води. Розчин при цьому виходить трохи рідкуватим, що спрощує процес його вирівнювання.

Треба сказати, що часто підлогу армують. Це допустимо для всіх бетонних підлог, проте в даному випадку в цьому немає необхідності. Навантаження від автомобіля, звичайно, великі, але не настільки.

Слід відзначити і той факт, що для гаража робити ідеально рівну підлогу зовсім необов’язково.

Тому до складу бетону можна включити щебінь, в такому випадку пропорція буде виглядати так:

  • 1 частина цементу;
  • 4-5 частин піску;
  • 2-3 частини щебеню;
  • 1-2 частини води.

При роботі з таким розчином слід всі камені занурювати всередину, тобто не залишати їх нагорі.

Висновок

На завершення слід сказати, що останнім штрихом стає укладання на підлогу оздоблювального матеріалу, наприклад, кахельної плитки. Перш, ніж викласти підлогу плиткою слід подумати про те, який автомобіль буде стояти в такому гаражі.

 

Звичайно, часто гараж не має навіть бетонної підлоги — він просто земляний. Однак і зберігати автомобіль на такій підставі і, тим більше, проводити будь-які роботи на ній, просто незручно і навіть шкідливо для самого автомобіля. Сирість від грунту надає тільки негативний вплив на кузовний метал.

З цієї причини, що постелити на підлогу в гаражі вибирає кожен сам, але якщо вже не плиткою, то фарбою покрити шар бетон все ж потрібно. Фарбу легко відмити від різних забруднень. Вона служить додатковою гідроізоляцією і просто надає підставі привабливий вигляд.