×

Пароль будет отправлен вам на e-mail.

×

Робимо дерев’яну підлогу в гаражі секрети монтажу від професіоналів

Январь, 28 2015 1 0
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Загрузка...

Якщо ви вирішили облаштувати підлогу в гаражі, то існує кілька варіантів зробити її самостійно. Найпопулярніші з них — це дерев’яна і бетонна підлоги. Серед автолюбителів є безліч розбіжностей, який з варіантів використовувати краще.

У цій статті ми розповімо вам, як зробити дерев’яну підлогу в гаражі і чим вона краща бетонної.



Металевий гараж з дерев'яною підлогою

Металевий гараж з дерев’яною підлогою

Особливості дерев’яної підлоги

Перша половина людей вважає дерев’яну підлогу для гаража оптимальним варіантом, а друга частина навпаки, категорично проти використання цього матеріалу.

Якщо ви вирішите робити таке покриття, варто ознайомитися з його плюсами і мінусами:

  • Дерево володіє непоганою довговічністю, особливо якщо обробити його просоченням. У багатьох воно лежить вже десятки років, без появи ознак гнилі.
  • Легко можна переробити і оновити всі покриття, у разі псування.
  • Великим плюсом є здатність деревини вбирати вологу з повітря, тому кузов автомобіля довше залишиться цілим, не буде іржавіти.
  • На дерев’яному настилі безпечніше працювати для здоров’я, на відміну від холодного бетону. Тому такий варіант часто вибирають, якщо планують проводити ремонт автомобіля самостійно.
  • По міцності при використанні товстої статевої дошки і бруса дерев’яна підлога не поступається бетонному стягуванні, можна використовувати її навіть для маленьких вантажівок.
  • Простота монтажу, набагато простіше знайти хороших робітників, ніж для заливки стяжки, яка може тріснути при порушенні технології.
  • На відміну від бетону, дерево не створює пилу.

До мінусів дерева можна віднести:

  • Вбирання запахів від автомобільних масел, особливо це сильно відчувається при включенні підігріву.
  • Схильність до гниття, впливу щурів і мікроорганізмів.
  • Дерево само по собі пожежонебезпечний матеріал, а після просочення його легкозаймистими рідинами воно стане ще менш безпечним. Тому в гаражі не можна буде користуватися зварюванням.

Монтаж дерев’яної підлоги в гаражах

Розповімо, як зробити дерев’яні підлоги в гаражі на прикладі монтажу на грунт. Для цього потрібно скористатися технологією статі по грунту. Вона показана на схемі.

Підлога по грунту на лагах

Підлога по грунту на лагах

Установка стовпчиків

Конструкція одинарної і подвійної дощатої підлоги

Конструкція одинарної і подвійної дощатої підлоги

  • Для цього спочатку потрібно видалити родючий шар грунту з внутрішньої частини фундаменту і зробити підготовку з піщано-гравійної суміші та глини. Ретельно утрамбуйте насипний шар.
  • Краї балок будуть спиратися на сторони фундаменту, а між ними будуть зроблені підпори з стовпчиків.
  • Щоб встановити стовпчики, викопайте ямки для них 40 * 40 см, глибиною рівній заглиблення основного фундаменту.
  • Перший ряд від стіни потрібно встановлювати з відступом 50 см, а відстань між іншими підпорами повинен бути не більше 100 см. Відстань між балками — 50-60 см.
  • На дно кожної ямки насипте шар крупного гравію 15-20 см.
  • Залийте бетоном з дрібною фракцією гравію ямку до рівня землі.
  • Коли бетон застигне, зробіть кладку стовпчиків з червоних цеглин (2-3 ряди буде достатньо). Вони стануть основою для укладання балок, намагайтеся робити їх максимально однаковими по висоті.
Приклад готових стовпчиків

Приклад готових стовпчиків

  • Між бетоном і цеглою і поверх підпірок обов’язково укладіть шар гідроізоляції з руберойду.
  • Відкриту глину, яка залишилася, закриваємо гідроізоляцією з поліетиленової плівки або руберойду. Хоч води і не буде, але вологість від землі стане високою.

 Порада! Розраховуйте положення стовпчиків так, щоб вони знаходилися під колесами автомобіля під час його стоянки та заїзду. Також в цих місцях використовуйте більш міцні балки при можливості і збільшуйте кількість підпірок.

Також замість цегляних стовпчиків для підпірок можна використовувати саморобні заливні палі.

Технологія їх виготовлення дуже проста:

  • Ручним буром 200 мм робляться ямки потрібної глибини.
  • З руберойду в кілька шарів згортається труба всередині ямки.
  • У всередину вставляється арматура трикутником і заливається бетоном по рівню.

Установка балок

Через те, що навантаження від автомобіля на підлогу в гаражі буде високим, для балок краще використовувати товстий брус 150-200 мм, або шпали.

Їх потрібно укладати ребром, щоб збільшити жорсткість.

  • Лаги встановлюються перпендикулярно в’їзду, а настил, навпаки — вздовж руху.
  • Потрібно закріпити їх стійко рівно за рівнем. При необхідності ви можете робити підкладки для того, щоб виправити нахил підлоги.
  • Не забуваємо зберігати зазор між лагою і стіною 2-3 см.
  • З країв для балок повинні бути опори не менше 10 см (ростверк, цоколь або стовпчики).
  • Установку можна робити як безпосередньо, так і з попередньою обв’язкою по периметру.
  • Під балками потрібно залишити вільний простір для вільної циркуляції повітря.
Місце для зберігання драбини

Місце для зберігання драбини

Утеплення

Укладання утеплювача на гідроізоляцію

Укладання утеплювача на гідроізоляцію

  • При необхідності утеплити гараж, спочатку на балки вкладається чорнова підлогу.
  • Наступним шаром укладається гідроізоляція з поліетиленової плівки.
  • Як утеплювач можна використовувати практично будь-яким засипним, листовим або рулонним матеріалом. Найбільш ефективні і популярні серед них екструдований пінополістирол та мінеральна вата.
  • Зверху утеплювач накривається гідроізоляцією і обшивається по лагам статевою дошкою (чистову підлогу).

Укладання підлогової дошки

Дерев’яні підлоги в гаражі своїми руками найкраще робити з статевої дошки товщиною 50 мм. На гараж середніх розмірів потрібно приблизно 1-1,3 куба дерева, а ціна кожного куба становить 7000 рублів, значить, на обшивку підлоги ви витратите приблизно 7-9 тисяч рублів. Важливо при покупці дощок брати тільки сухе дерево, інакше після укладання з’являться великі щілини в підлозі, і вона може деформуватися.

Порада! Щоб прибирання підлоги було простим і збільшилася довговічність, під колеса автомобіля покладіть смуги руберойду або гумову стрічку.

Збірний гумовий килимок для коліс

Збірний гумовий килимок для коліс

Оглядова яма

У дерев’яній підлозі також можна організувати і оглядову яму для машини.

Інструкція по її будівництву:

  • Вирити котлован необхідної глибини і викласти на його дно прямокутник з цегли (укладеного плазом, перпендикулярно майбутнім стінам).
  • Потім потрібно викласти стінки оглядової ями із силікатної цегли, покладеної ребром.
  • Порожнечу, отриману після кладки стін між цеглою і землею в міру зростання висоти потрібно заливати бетоном.
  • Коли кладка стане вище рівня землі — можна продовжити укладати цеглу на кладку. Таким чином, потрібно довести висоту кладки до рівня лаг.
  • Дошки підлоги будуть частково спиратися на кладку, а на решту укладається рама з куточка полицею всередину (див. Фото нижче). У неї будуть укладатися дошки для закриття ями.
Оглядова яма в дерев'яній підлозі

Оглядова яма в дерев’яній підлозі

Настил дощок на бетонну підлогу

Якщо ж у вас вже є бетонна основу в гаражі, і ви ще не вирішили, чим покрити холодну підлогу, то можна укласти на нього настил з дощок. На дереві буде набагато тепліше і комфортніше працювати навіть взимку.

У такому випадку бажано залишати трапи під колеса автомобіля шириною 40-50 см, а решту застеляти деревом.

Перед укладанням дощок потрібно покласти гідроізоляцію з руберойду. Додатково рекомендується обробляти дошки просоченнями.

Дошки укладаються на всю довжину гаража і скріплюються між собою цвяхами або саморізами для надійності.

Не обов’язково укладати всі дошки впритул, якщо є щілини до 5 мм, нічого страшного, їх навіть іноді роблять спеціально. Так буде зручніше проводити прибирання, але якщо впустити що-небудь дрібне, буде важко дістати це з щілини.

Висновок

Дерев’яний настил в гаражі залишається досить спірним рішенням, що має свої плюси і мінуси. Вибір його залежить від ваших потреб. Якщо вам необхідно часто працювати в гаражі, то краще вибирати цей варіант, щоб не зіпсувати здоров’я, лежачи на холодному бетоні.

Докладніше про пристрій дерев’яної підлоги в гаражі показано на відео в цій статті: